22 marca 2016

To jeszcze nie rozdział...

...to raczej ogłoszenie. I zaproszenie równocześnie :)
Przed chwilą opublikowałam epilog na Czystym sumieniu. Chętnych zapraszam, a tych, którzy może ewentualnie przeczytaliby coś mojego, ale bez trzydziestu pięciu opublikowanych rozdziałów, już teraz zapraszam tutaj:


Jako że SEC idzie mi słabo, a nie chcę zostawiać Was z niczym, w dodatku skończenie CS generuje pewnego rodzaju wakat, otwieram drugiego bloga. Z czystym, nudnym, przewidywalnym romansem, od razu uprzedzam. Jeśli ktoś zamierza z tego powodu marudzić - trudno, takie jest moje założenie :)
Chętnych - zapraszam! A tych, którzy nadal czekają na rozdział tu, na SEC, zapewniam, że nie zapomniałam o tym tekście - i skończę go, choćby to miała być ostatnia rzecz, jaką w życiu zrobię. Stay tuned!

2 komentarze:

  1. Oby nowy szablon da Ci kopa do pisania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz opowiadanie i czujesz, że, mimo najlepszych chęci, ciągle mu czegoś brakuje? Chciałbyś się dowiedzieć, jak to poprawić? W takim razie zapraszamy serdecznie na naszą ocenialnię, gdzie indywidualnie podejdziemy do Twojej pracy, pokazując jej wady i zalety, a przede wszystkim postaramy się doradzić Ci, w jak najlepszy sposób doszlifować Twój tekst.
    Gorąco zapraszamy na nerdy-ocenkujo.
    Załoga Nerdów.

    OdpowiedzUsuń

Layout by Elle.

Google Chrome, 1366x768. Breatherain, Pinterest.